יום ראשון, 22 ביוני 2014

איך להתקדם בחיים מבחינה פיננסית

הרבה אנשים מתקדמים במהלך החיים שלהם בתפקיד ומגיעים למשרות בכירות במסגרת מקום העבודה שלהם.

הרבה פעמים אני נתקל באנשים שאומרים לי שהם מתקדמים ומרוויחים יותר כסף ממה שהם הרוויחו אי פעם אבל עדיין בסוף החודש חשבון הבנק שלהם שוב במינוס והם לא מצליחים להתקדם בחיים לשום מקום ובכל פעם שהם מצליחים לחסוך סכום כסף מסוים מגיעה הוצאה גדולה לא מתוכננת וגם הכסף הזה נעלם.

כרטיסי האשראי שלהם כבר נוצלו עד גובה המסגרת ובעצם הם מרגישים בחוסר שליטה.

ההתנהלות החודשית מלווה במחשבות ובלחץ נפשי לא מבוטל שמאלץ אותנו לנסות ולחפש פתרונות, אבל הפתרון לא נמצא אצלנו כי לא לימדו אותנו אף פעם איך להתנהל כלכלית – אנשים מסיימים בית ספר תיכון עם 12 שנות לימוד ויותר כשהם לא יודעים אפילו לקרוא דוח פיננסי ולא יודעים מה זה תזרים מזומנים, אז למה הם מתפלאים פתאום כשהם במצוקה כלכלית, הם אף פעם לא למדו איך להתנהל עם הכסף שלהם.
ברגע שאתה מסתכל על הדוחות הכלכליים של אנשים אתה יכול לדעת אם הם בשליטה או לא בשליטה על הכסף שלהם ויכול להיות שאלה אנשים שמרוויחים שכר גבוה מאוד יש להם בתים מפוארים ומכוניות חדשות, זה לא בהכרח אומר שהם בשליטה כלכלית.

רוב האנשים מעלים את רמת החיים שלהם כל פעם שהם מקבלים העלאה במשכורת ומבזבזים את הכסף על הוצאות והתחייבויות ולא ביצירת נכסים מניבים שייצרו עבורם הכנסה, בצורה הזו ההתנהלות הכלכלית מהר מאוד יוצאת משליטה ואתה מרגיש שאתה בעצם לא מתקדם לשום מקום.

לקחת שליטה על המצב הכלכלי זה אומר לעשות קודם כל סדר בהוצאות ובהכנסות של התא המשפחתי ולהביא את המצב לאיזון. השלב הבא הוא להתרכז ביצירת מקורות הכנסה נוספים ולהוריד כמה שיותר את ההתחייבויות שלנו.

זה נשמע פשוט אבל זה אחד הדברים שאנחנו תמיד דוחים ודוחים ואף פעם אין לנו זמן לשבת כמה שעות ולעשות סדר בתשלומים או לנהל קובץ אקסל מסודר עם הוצאות והכנסות.

אני נתקל בהרבה אנשים ששואלים אותי איך אתה מצליח לקנות עוד ועוד נכסים בארצות הברית מאיפה לך כל הכסף הזה. הרי כל נכס כזה עולה עשרות אלפי דולרים.

אז עכשיו אגלה לכם את הסוד – בשנת 2006 לקחתי אחריות על המצב הכלכלי שלי ועצרתי את ההתדרדרות הפיננסית שלי ושל המשפחה שלי. ברגע שעברתי להתנהלות כלכלית נכונה ההכנסות הלכו וגדלו וההוצאות לא גדלו בהרבה ונשארו פחות או יותר אותם הוצאות.


מאז ועד היום בכל שנה אני מצליח לחסוך סכום לא מבוטל של כסף ואיתו אני רוכש עוד ועוד נכסים שמגדילים יותר ויותר את ההכנסות שלי.

אם עדיין לא הורדתם את המדריך שלי – "הסודות לעסקת נדל"ן מניבה בארה"ב" - תילחצו על הקישור

תוכלו לקרוא את הסיפור האישי שלי ואיך הצלחתי ממינוס של 50,000 שקל בבנק לקנות נכסים ולהציל את המצב הכלכלי שלי.