יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

רוצה להצליח בהשקעות נדל"ן בארה"ב


היית בקורס השתתפת בהרצאות, כנסים והשתלמויות ועדיין לא התחלת ולא רכשת את הנכס הראשון, למה ?

בשנה האחרונה עבדתי עם מספר לא קטן של אנשים וליוויתי אותם בהשקעות מניבות בארה"ב, אלה אנשים שהחליטו לזרוק את הספר, להפסיק לשמוע הרצאות ולנקוט בפעולה.

הרבה אנשים מתעניינים בהשקעות נדל"ן קוראים המון ספרים בנושא ולוקחים קורסים באלפי שקלים והם לומדים המון, כי הם אוהבים ללמוד ובתכל"ס נדל"ן זה דבר מרתק.
אבל ההצלחה לא תקרה בקורס או בקריאת ספר ההצלחה תקרה אם הם יעשו משהו עם מה שהם למדו.

קל מאוד להגיד אני לומד השקעות נדל"ן בארה"ב אבל כל המכללות מלמדות אותך את החומר התאורטי בלבד ורוב האנשים יעדיפו להמשיך ללמוד מאשר לקפוץ למים ולעשות משהו ויקחו עוד קורס ועוד קורס, כי בשטח אפשר להיכשל ולהיתקל בבעיות. כשאתה לומד אתה נמצא במקום בטוח ושם לא תוכל להיכשל.

אם תיקח יוזמה ותתחיל לפעול אתה תראה איך החיים שלך משתנים.

תוכל לקנות לך כמה נכסים ולהתחיל לחיות ברמה גבוהה יותר כשיש לך הכנסות המשלמות את ההוצאות שלך אבל השקעות בנדל"ן זה לא רק הכסף זה יותר מזה זה עולם ומלואו זו דרך חיים. (למרות שזה מאוד נחמד כשההשקעות מצליחות ומרוויחים כסף).

השקעות בנדל"ן זה מסע שמעצב את האישיות שלך, בכל עסקה אתה מתמודד עם אתגרים חדשים שדורשים פתרונות יצירתיים – אבל בזה אין לי ספק שאנחנו הישראלים אלופים.
הצלחה לא קוראת בין לילה. הצלחה היא תהליך ארוך ובהתחלה התוצאות לא יהיו מרשימות במיוחד, אבל עם הזמן ועם ההשקעה והנחישות אתה פתאום רואה שהצלחות קטנות מביאות אותך בסופו של דבר להצלחה הגדולה.

אחד הדברים שהביאו לי הצלחה היא בחירת השותפים העסקיים שלי במהלך הדרך. יצירת הקשרים האלה פתחה בפני גישה לנכסים איכותיים במחירים שלא חלמתי שניתן להשיג. כשזה קרה התחלתי לראות הצלחות קטנות בכל עסקה שעשיתי ביחד הם הצטברו להצלחה אחת גדולה.

פתאום אתה מגלה שאתה נמצא במצב אחר לחלוטין שלא חשבת שאי פעם תגיע אליו ובטח שלא כל כך מהר.

אתה מרגיש חופשי, חופשי לקום בבוקר ולעשות כל מה שאתה רוצה.

אתה תמיד נמצא בעשייה, כי ההצלחה ממכרת וגורמת לך להמשיך ולעשות עוד ועוד.

והדבר הכי כיף הוא לעזור לאחרים להגיע במהירות להצלחה שלהם.

כל זה קרה בגלל שלקחתי החלטה לשנות את העתיד הכלכלי שלי והאמנתי בדרך שהלכתי בה.

החלטתי לקפוץ למים ועשיתי זאת, לא ידעתי מראש את כל התשובות אלא למדתי במהלך הדרך.

התגברתי על מכשול רק כאשר נתקלתי בו ולא בזבזתי זמן ומאמצים על מכשולים היפותטיים.

אתה חייב להאמין בעצמך וביכולת שלך להגיע להצלחה בכוחות עצמך.

גם אם אתה במהלך הדרך מרגיש קצת תקוע ולא הכול הולך לך, תמשיך ותתמיד.

ההצלחה לא תגיע אם תתייאש ואם בכל זאת החלטת לוותר אף פעם לא תדע כמה קרוב היית להצלחה.

אם תחכה שכל הרמזורים יהיו ירוקים לפני שתתחיל לנסוע אתה אף פעם לא תגיע ליעד שלך.

אני מוכן לעזור לך, אבל אתה חייב לעשות משהו שהרבה אחרים לא מצליחים לעשות, וזה לקחת החלטה.

לאחרונה יצא לי המון פעמים להתקשר לכמה אנשים שמתעניינים בהשקעות נדל"ן בארה"ב ולהציע להם נכסים שלפי דעתי מדובר בעסקאות בוננזה, בפצצה של עסקה. אני מוגבל בכמות העסקאות שאני יכול לרכוש לעצמי ולכן כשאני נתקל בהצעות כל כך מפתות שאני בטוח שלא ייקח הרבה זמן ומישהו אחר יזהה את הפוטנציאל הגלום שבהם, חייבים לפעול מהר.
אבל משום מה כנראה שהישראלים נורא חשדנים.

מה המניע הנסתר שלו, אם זה כל כך טוב למה הוא לא קונה את זה לעצמו, הוא רק מנסה להרוויח עלי עמלה.

ומה קורה בסופו של דבר – כלום, נאדה.

ואני תופס את הראש ולא מבין איך אפשר לוותר על עסקאות כאלה נהדרות.

אבל מסתבר שזה פשוט לא מתאים לכולם וזה מאוד קשה לקבל החלטה על נכס במהירות, אפילו אם מדובר בעסקה כל כך נהדרת, ואפילו במחיר של לאבד את העסקה.

אני כאן בשבילכם ואם אתם מרגישים בשלים להשקעה ורוצים לקבל ממני טלפון ולשמוע על עסקת בוננזה בארה"ב, מלאו את השאלון הקצר בלחיצה על הקישור ואצור אתכם קשר בהקדם.

להורדת המדריך להשקעות נדל"ן בארה"ב - לחץ כאן